xHaber – Haber Blogu

Son Dakika Haberleri

Anadolu’nun güçlü sesine cevap vereceğim

Posted by xhaber Temmuz 24, 2008

Anadolu’nun güçlü sesine cevap vereceğim

Yeni bir oluşuma imza atmak üzere AKP’den ayrılan eski Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener, “Şu anda tek başınayım, örgütüm yok. Ancak Anadolu’da bir siyasi parti liderinden daha büyük coşkuyla karşılanıyorum” dedi.

Uluslararası Muhasebe Tarihçileri Konferansı’na katılmak için Ankara’dan İstanbul’a gelen Şener, ’Yeni Oluşum’un şimdilik sadece bir site adı olduğunu, siyasi çalışmaların sürdüğünü söyledi. Şener, siyasi yapı dışında güvenecek siyaset arayan seçmenin aradığı hareketi oluşturacağını belirten Şener, “Bu bir irade beyanı. Çalışmalara başladığımla ilgili, ne zaman tamamlanacağıyla açıklama yapmadım. Şu anda ön çalışmalarımı sürdürüyorum” dedi. Şener, seçim bölgesi Sivas’tan bile destek alamadığına yönelik köşe yazılarının hatırlatılması üzerine şunları söyledi: “Taraflı bir takım yaklaşımlarla, farklı şeyler söyleyenler olabilir. Sivas, Tokat, Ağrı, Eskişehir, Konya ve Denizli’ye gittim. Bir genel başkandan daha büyük coşkularla karşılandım. Bunun bir anlamı, bir değeri vardır. Dolayısıyla eline kağıdı kalemi alıp kendi başına yapılan yorumlardan öte toplumu görmek lazım. Türkiye’yi, Anadolu’yu görmek lazım. Bunu gördüğünüz zaman güçlü bir sesin var olduğunu her zaman hissedeceksiniz. Ben de o güçlü sese cevap vereceğim.”

Yorum bırakın